ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم
سرخط خبرها

فرمانده کل ارتش در مشهد: نیرو‌های مسلح ایران در بهترین سطح آمادگی هستند| هرگز متوقف نخواهیم شد

  • کد خبر: ۱۶۷۲۶۳
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
فرمانده کل ارتش در مشهد: نیرو‌های مسلح ایران در بهترین سطح آمادگی هستند| هرگز متوقف نخواهیم شد
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش در اجرای مأموریت حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور کاملاً تواناست و با تمام قدرت می‌تواند هر زمانی در هر عرصه که لازم باشد ماموریت خود را انجام دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی صبح امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از تعداد ۹۱۲ واحد منزل سازمانی که همزمان در مشهد و به‌صورت وبیناری در شهر‌های شوشتر، اسلام‌آباد، ایرانشهر، کازرون و کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه هستیم که یادآور عظمت حضرت امام خمینی (ره) است و همه این عزت، افتخار، اقتدار، آقایی و سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات وجود و اندیشه‌های متعالی آن مرد بزرگ الهی است. به روح امام راحل درود می‌فرستیم و از درگاه خداوند متعال از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) خواستاریم که سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را تا ظهور امام عصر (عج) بر سر همه مسلمانان و آزادگان جهان مستدام بدارد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتقاء توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیاز‌های معیشتی سه محور اصلی برای حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، در ارتقاء توان و آمادگی رزمی، که به نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران مربوط می‌شود، امروز با وجود تنگنا‌ها و در حالی که بخش دفاعی کشور تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه است، همه می‌بینند چگونه پیشرفت‌های عظیم در این حوزه رقم خورده است، ضمن اینکه باید توجه داشت اساساً نیرو‌های نظامی تمام توان خود را بیان و آشکار نمی‌کنند.

فرمانده کل ارتش در مشهد: نیرو‌های مسلح ایران در بهترین سطح آمادگی هستند| هرگز متوقف نخواهیم شد

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت‌های خود که صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است کاملاً تواناست. نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در بهترین سطح آمادگی و هم‌افزایی هستند و هر مأموریتی را که رهبری اراده کنند، در کمترین زمان ممکن اجرا خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در بخش تعالی معنوی و بصیرتی نیز کار‌های بسیاری انجام گرفته است. رهبر عزیز انقلاب و فرمانده معظم کل قوا فرمودند: "ارتش از روز‌های اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است." البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد. دشمن دائم در حال به‌روز رسانی خود است و ما هم باید خود را به‌روز کنیم و از دشمن جلوتر باشیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه مشکل اصلی معیشت کارکنان ارتش، تأمین مسکن است، اضافه کرد: این مشکل برای عمده مردم کشور وجود دارد و معمولاً بیش از نیمی از مخارج خانواده‌ها صرف مسکن می‌شود. امروز می‌بینیم که دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه دارد، زیرا امروز دیگر مردم صرفاً با توان خودشان نمی‌توانند صاحب مسکن شوند؛ لذا مسکن تبدیل به دغدغه دائمی دولت شده است. اگر موضوع مسکن حل شود، حل سایر مشکلات معیشتی چندان سخت نیست.

فرمانده کل ارتش در مشهد: نیرو‌های مسلح ایران در بهترین سطح آمادگی هستند| هرگز متوقف نخواهیم شد

فرمانده کل ارتش ادامه داد: بنابراین ما از سال ۹۶ سیاستی را در پیش گرفتیم و بنای کار خود را بر این گذاشتیم که کارکنان ارتش به‌هیچ وجه نباید دغدغه مسکن داشته باشند. این کار را در دو بخش آغاز کردیم؛ بخش نخست ساخت منازل سازمانی بود و گفتیم کارکنان ارتش باید در طول مدت خدمت بتوانند از منزل سازمانی استفاده کنند. برای نیل به این هدف، نیاز‌ها احصاء و اقدامات آغاز شد. بخش دوم کار ما در حوزه ساخت مسکن، ساخت منازل شخصی است. کار در این بخش نیز بسیار سنگین بود، امّا می‌دانستیم همین که ما به‌‌دنبال اجرای منویات رهبری هستیم، به برکت دست خواهیم یافت.

سرلشکر موسوی افزود: بنابراین ورود به حوزه ساخت مسکن شخصی برای کارکنان ارتش در سایه توکل به خدا نیاز به شناخت دقیق ظرفیت‌ها داشت. الان ما ۶۰ هزار واحد شخصی در دست ساخت داریم و تا پایان سال بخشی از آن‌ها تحویل داده خواهد شد. امسال باید به این سطح برسیم که تمام کسانی که از ارتش بازنشسته می‌شوند، تکلیف مسکن‌شان مشخص شده باشد.

فرمانده کل ارتش همچنین از اهتمام و تلاش امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در روند پرشتاب ساخت مسکن سازمانی و شخصی کارکنان ولایی، غیور و افتخارآفرین این نیرو قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با حضور فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی زمینی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری همزمان در مشهد ۲۸۰ واحد و شهر‌های شوشتر ۳۰۶ واحد، اسلام‌آباد ۷۲ واحد، ایرانشهر ۱۰۸ واحد، کازرون ۹۰ واحد و کرمانشاه ۵۶ واحد؛ در مجموع تعداد ۹۱۲ واحد منازل سازمانی افتتاح و تحویل کارکنان نیروی زمینی ارتش شد.

فرمانده کل ارتش در مشهد: نیرو‌های مسلح ایران در بهترین سطح آمادگی هستند| هرگز متوقف نخواهیم شد

بر اساس این گزارش نیروی زمینی ارتش در طرح لبیک ۸ یا قمر بنی هاشم، ساخت ۲۳ هزار باب منزل سازمانی را از سال ۱۳۹۷ در دستور کار خود قرارداد که تا این مقطع، بالغ بر ۶هزار باب از این منازل تکمیل و تحویل کارکنان این نیرو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->